Podsumowanie roku 2015.

By Unknown - 21:32

Rok 2015 dobiega końca. 
Ciężko mi uwierzyć, że tak szybko mi minął. Rok pełen zmian, ważnych decyzji, niespodzianek tych przyjemnych i tych mniej. Natłok spraw rodzinnych, zdrowotnych i szkolnych sprawił, że w tym roku wykonałam tylko 25 sesji. 2015 dał mi okazję do sfotografowania pierwszego w życiu reportażu ślubnego, chrztu i półmetku. Dla mnie to wielki krok naprzód. Chwilowo nie wykonuję sesji ze względu na zbliżający się egzamin zawodowy, praktyczny i teoretyczny, do którego nie oszukując.. nic nie umiem. ^^ Po tych dwóch terminach zamierzam powrócić z dość sporą ilością sesji. Notes z pomysłami na sesję z dnia na dzień się pogrubia. :3 
Jestem zachwycona tym, że dzięki fotografii poznałam tylu ludzi. 
`
Wielkie podziękowania dla osób, które mi zaufały i zapozowały mi przed obiektywem. Dziękuję za okazaną cierpliwość i wyrozumiałość! To dzięki Wam moje doświadczenie wzrosło, album zapełnił się zdjęciami, a moje pomysły ożyły. :)
Także ogromne podziękowania dla Pary Młodej, która mi zaufała i powierzyła sfotografowanie tak ważnego dla nich dnia. :)
Dziękuję także Darii Bokowy! :3 
`
Poniżej zamieszczam kadry z sesji wykonananych w 2015 roku.
Miłego oglądania i do zobaczenia w 2016! 

Szczęśliwego Nowego Roku! Niech wasze każde postanowienie uda się zrealizować. :)
Fotografom głów pełnych pomysłów, pięknych modelek, cudownego światła i wymarzonego sprzętu. 

Styczeń
Zuzanna Frankiewicz. 


 Julia Ferenczak.
 
 Karolina Smreczak.

Luty 

 Katarzyna Krzyściak.

Kwiecień 


 Karolina Smreczak.

Maj

 Anna Bukowska.

 Katarzyna Krzyściak.

 Magdalena Trzebunia.

Czerwiec

Joanna i Magdalena Trzebunia.
  
Lipiec

Patrycja Glegoła i Kamil Szczepanik. 


Marysia Ciszek.

Sierpień

Katarzyna Krzyściak.



Ślub Ewy i Janusza Żebro. 

 Wrzesień

Chrzest Dawida. 

Październik

 Magdalena Trzebunia.

 Izabella Kosiba.

 Emilia Kosiba. 

 Kamila Galica.

 Weronika Czureja.

Aleksandra Birecka.

Joanna Kolbusz i Szymon Stalmach. 

 Anna Bukowska.
 Anna Szul.

 Anna Bilan. 
Listopad
 
Lavinia Łatka.  

Natalia Stopka.
Zofia Chorążewska i Mateusz Łapka.

Plener Ślubny Ewa i Janusz Żebro.


 Dopiero teraz, pisząc ten post, uświadomiłam sobie jak pracowity miałam październik i listopad. :3 
Do zobaczenia za jakiś czas!

*~*~*

Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku! :3

  • Share:

Zobacz również.

4 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! Rozwijaj się dalej :)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :)
      Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku. :*

      Usuń